primcom16
   
ПнВтСрЧтПтСбНд
   

ЛІЦЕНЗІЯ НА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ серія АЕ №527854 та акредитація відповідних програм підготовки фахівців (Постанова КМУ України № 800 "Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників" від 21 серпня 2019 р., п. 24)

Освітній проєкт професійного розвитку сучасних учителів, викладачів, методистів, управлінців, студентів, учнів та усіх бажаючих. Гнучке змішане навчання передбачає проведення занять у формі відеолекцій, тренінгів, вебінарів, вечорів, фестивалів, конкурсів, постійних групових та індивідуальних консультацій тощо, як на платформі Google Meet в середовищі навчально-методичної підтримки Moodle, так і в очній формі в регіонах України та за кордоном на базі університетів-партнерів. Разом ми навчимося теоретично та закріпимо на практиці навички й уміння, необхідні сучасним компетентним фахівцям з упровадження інновацій до освітнього процесу (ІТ-технології, інтерактивні вправи, «перевернуте навчання»

Навчання здійснюється за популярними для слухачів напрямами у трьох лабораторіях:

Лабораторія вивчення переваг інтерактивної моделі навчання
Лабораторія упровадження ІТ-технологій до освітнього процесу
Лабораторія історичного краєзнавства та генеалогії

Терміни навчання за вибором слухачів.
Одноденний тренінг (6 годин, вартість 150 грн),
дводенний (15 годин, вартість 250 грн),
короткий курс (30 годин, вартість 550 грн; 60 годин, вартість 1000 грн),
повний курс (150-180 годин, 1500 – 3500 грн).
По закінченню навчання на основі проведеного оцінювання сформованості програмних компетентностей і випускової роботи (для слухачів курсів) видається сертифікат державного зразка про підвищення кваліфікації (для учасників короткотривалих тренінгів) та свідоцтво державного зразка про підвищення кваліфікації (для слухачів курсів).

Для участі у роботі школи необхідно до 15 жовтня 2020 року:

– заповнити on-line заявку на сайті Навчально-наукового інституту неперервної освіти Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова;

– здійснити оплату навчання за такими банківськими реквізитами:

Призначення платежу: ННІНО, підвищення кваліфікації (П.І.П. слухача)

Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова
01030, м. Київ, вул. Пирогова, 9
Рахунок отримувача UA348201720313291001201013601
Назва установи банку: ДКСУ
Код отримувача 02125295

– надіслати відскановану (сфотографовану) квитанцію про сплату за навчання (назва файлу має бути підписана відповідно до прізвища та ініціалів учасника конференції та має містити у другій частині слово «Квитанція» (наприклад, Васильєв О.С._Квитанція) на номер 098-927-48-48, @npunnino (Viber, Telegram)

Контакти: м. Київ, вул. Пирогова, 9, ауд. 105 (станція метро «Університет»), моб. 098-927-48-48, E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Автор – кандидат педагогічних наук, докторант Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, старший викладач кафедри історії, правознавства та методики викладання Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка – Гриценко Андрій Петрович – науковець, «Старший учитель», практичний психолог, тренер, лектор, редактор та адміністратор української «Вікіпедії», член Національної спілки краєзнавців України.

Активне упровадження до освітнього процесу новітніх методів та засоби інтерактивного навчання, сучасні інформаційно-цифрові технології, допомагають компетентним фахівцям полегшити сприйняття навчального матеріалу за рахунок візуалізації, використання інтерактивних тренажерів, аудіальних елементів роботи зі складними об’єктами під час групової та колективної форм роботи.
Навчання в школі-хабі історичної освіти передбачає врахування індивідуальних можливостей, професійного й особистісного досвіду та професійного зростання з можливим супроводом у подальшій фаховій діяльності.

Майстер-класи та тренінги:
Розробка та використання електронних освітніх ресурсів з гуманітарних дисциплін (сертифікат про підвищення кваліфікації на 6, 15 або 30 годин).
Про що будемо говорити:
Створення інтерактивних та мультимедійних презентацій та відеодемонстрацій для вивчення гуманітарних дисциплін
Електронні освітні ресурси для розробки інтерактивних вправ з історія та гуманітарних дисциплін
Розробка й використання інфографіки та ментальних карт у навчанні історії
Використання ігрових форм навчання з історії та гуманітарних дисциплін (комікси, кросворди, мультфільми)
Організація контрольно-оцінювальної діяльності з історії та гуманітарних дисциплін з використанням тестових технологій

Сучасні інноваційні технології при вивченні історії та гуманітарних дисциплін (сертифікат про підвищення кваліфікації на 30 годин – базовий курс, 60 годин – поглиблений курс)
Сучасні стратегії розвитку гуманітарної освіти
Методичні основи роботи сучасного вчителя історії та інших гуманітарних дисциплін
Інноваційні методики та технології в історії. Інтерактивне навчання
Використання сучасних технічних засобів навчання на уроках історії
Перевернуте та кооперативне навчання як одна з ключових тенденцій освітніх технологій сучасності

Використання можливостей ІТ-технологій у гуманітарній освіті (150 годин для вчителів, 180 годин для викладачів).
Повний курс, який дозволяє познайомитись з більшістю напрямків ІТ-технологій та отримати великий набір технік для практичного застосування.

У курсі розглянемо такі питання:
Можливості мультимедійних технологій в представленні інформації з історії та гуманітарних дисциплін
Методика використання електронних підручників, посібників та електронних навчально-методичних комплексів (ЕНМК) з історії
Методика опрацювання історичних відомостей в інформаційно-довідкових мультимедійних виданнях (електронні енциклопедії, Вікіпедія, галереї, інтернет-ресурси).
Особливості застосування дитячих ігрових історичних навчально-розвивальних видань
Використання тестових мультимедійних програм для знань та умінь з гуманітарних дисциплін

Актуальні питання викладання історії та гуманітарних дисциплін у закладах загальної середньої освіти та керівництво науково-дослідною роботою учнів (сертифікат про підвищення кваліфікації на 30 годин – базовий курс, 60 годин – поглиблений курс)
Сучасні стратегії розвитку гуманітарної освіти.
Методичні основи роботи сучасного вчителя історії та супільно-гуманітарних дисциплін.
Інноваційні методики та технології в історії. Інтерактивне навчання.
Використання сучасних технічних засобів навчання.
Перевернуте та кооперативне навчання як одна з ключових тенденцій освітніх технологій сучасності.

Визначення та розв’язання вузлових та контраверсійних тем з історії України (сертифікат про підвищення кваліфікації на 6 або 15 годин).
Аналіз та пошук тем з курсу історії України, що викликають різне трактування у суспільстві.
Дослідження спільних підходів та протирічь історіографічний підходів щодо контраверсійних тем.
Підбір методичного інструментарію у вивченні контраверсійних тем на уроках історії.
Організація дослідницької діяльності учнів

Видатні особистості в історії України (сертифікат про підвищення кваліфікації на 6 або 15 годин).
Визначення критеріїв видатного серед історичних діячів.
Методологія вивчення біографічного матеріалу на уроках історії.
Інтенсифікація процесу засвоєння інформації з життя видатних історичних діячів.

Організація роботи з вивчення історичних карт (сертифікат про підвищення кваліфікації на 6 або 15 годин).
Класифікація та визначення особливостей картографічного матеріалу.
Порівняння можливостей паперових та електронних історичних карт.
Організація діяльності учнів з формування просторової компетентності: упровадження сучасних методів.

Використання хмарних та дистанційних технологій для вивчення гуманітарних дисциплін (сертифікат про підвищення кваліфікації на 30 годин – базовий курс, 60 годин – поглиблений курс)
Використання хмарних сервісів для роботи з даними (IaaS, PaaS, SaaS)
Хмарні сервіси та обчислення для роботи з даними та організації тестування
Створення освітнього простору з використанням хмарних та дистанційних технологій
Хмарні інформаційно-аналітичні технології у науково-дослідницькій роботі учнів та студентів
Методологічні засади змішаного та інтегрованого навчання у процесі вивчення історії та гуманітарних дисциплін

Використання можливостей «Вікіпедії» в освітньому процесі (сертифікат про підвищення кваліфікації на 30 годин – базовий курс, 60 годин – поглиблений курс)
Класифікація інформаційно-довідкових мультимедійних видань з історії та гуманітарних дисциплін та їх основні види.
Методи і прийоми опрацювання історичних відомостей та ілюстрацій в інформаційно-довідкових мультимедійних видання.
Теоретичні основи започаткування нових статей у «Вікіпедії»
Створення та редагування статей у Вікіпедії, застосування технології MediaWiki.

Організація краєзнавчої та екскурсійної діяльності в педагогічній діяльності (сертифікат про підвищення кваліфікації на 6 або 15 годин).
Екскурсія як педагогічний процес. Класифікація краєзнавчих екскурсій.
Особливості екскурсійної методики з історії.
Методика та техніка проведення краєзнавчих екскурсій.
Можливості віртуальних екскурсій в сучасних умовах інформаційного суспільства.

Методика створення генеалогічних розписів (сертифікат про підвищення кваліфікації на 6 або 15 годин).
Джерела з генеалогії, їхні види й інформаційний потенціал.
Види та значення генеалогічних зв’язків. Методологія генеалогічного дослідження.
Системи оформлення генеалогічного матеріалу.
Бібліографія генеалогічних видань.
Практичні рекомендації з проведення самостійних генеалогічних досліджень.

Особливості навчання «Громадянської освіти» у Новій українській школі (сертифікат про підвищення кваліфікації на 15, 30 годин – базовий курс)
Порівняльна методика навчання історії та «Громадянської освіти» у закладах загальної середньої освіти.
Опрацювання основних методичних підходів до інтенсифікації процесу викладання «Громадянської освіти».
Визначення основ термінології курсу «Громадянської освіти».
Особливості навчання «Громадянської освіти» в класах з історичним профілем.
Підготовка та опрацювання завдань з обдарованими і здібними учнями з суспільних дисциплін

Медіапедагогіка, медіаграмотність та медіабезпека в сучасному інформаційному суспільстві (сертифікат про підвищення кваліфікації на 6 або 15 годин).
Упровадження основ медіаграмотності в освітній простір.
Визначення ролі критичного мислення і формування уміння декодувати різні види інформації
Основи медіаграмотності сучасного спеціаліста
Введення у медіабезпеку: розвиток навичок критичного мислення і усвідомленого медіаспоживання у процесі аналізу медіатекстів і роботи з ними

Організація та розподіл робочого часу педагога та управлінця (сертифікат про підвищення кваліфікації на 6 або 15 годин).
Тайм-менеджмент у роботі педагога та управлінця. Спеціальні додатки та програми.
Сутність та роль тайм-менеджменту в процесі управління та педагогічної діяльності
Вибір пріоритетності справ та принципи пріоритетності
Методи планування особистої роботи спеціаліста. Раціональні методи й засоби планування та виконання справ.
Практична реалізація тайм-менеджемнт

   
© Навчально-науковий інститут неперервної освіти